כתבו-עלינו > איציק הראל ממאסטר שף

איציק הראל ממאסטר שף

איציק הראל ממאסטר שף-

גבריאל היקר,

היום אירחתי למעלה מ – 15 חברים בביתנו לחגוג את יום ההולדת של בתנו התאומות. בתפריט: סלטים ובשר. הרבה בשר. אסאדו עגל חלב, צ'וריסוס וכמובן אנטריקוט (גוש של 3 ק"ג).

זו אינה הפעם הראשונה בה אני מארח. אני אוהב לארח ועוד יותר לאכול בשר. זו הייתה הפעם ראשונה שהביצוע היה מושלם!

בזכות הפריז'ה/מנגל/גריל המדהים שיש לי.

אתאר איך התנהל היום. האורחים הגיעו בשעה 12:30 בצהריים. בשעה 10:30 הדלקתי את הפחמים בתוך 10 דק' בזכות המדליק החשמלי המדהים שאתה, גבריאל היקר משווק. כשהגחלים לחשו, פזרתי אותם על אבני השמוט, לא לפני שלקחתי גחל בוער בשביל להכין עוד גחלים בתוספת לפריז'ה המיועד לכך (מה הייתי עושה בלעדיו?).

הנחתי את נתח האנטריקוט צמוד לפחמים הלוחשות וסגרתי אותו היטב משני צדיו ואז הגבהתי את הרשת לגובה גבוה מאוד. נתתי לו שעה ורבע כך (הפכתי מדי רבע שעה). הוצאתי ועטפתי בנייר כסף.

הוספתי גחלים חדשים מהצד, הנמכתי את הרשת, ובבת אחת סיימתי עם כל ענין הנקניקיות לילדים (בזכות הרשת הגדולה), הכנתי גם תפוחי אדמה צלויים ופיתות בשמן זית…

האסאדו יצאו נפלאים, שומן חרוך ובשר רך.

ואז הגיע האנטריקוט, הרשת הנפלאה שמקלה עלי את חיתוך הנתח עם סכין באופן מדוייק. הסטייק יצא לי הכי טוב שאי פעם הכנתי. נמס בפה!

מה אומר ומה אדבר גבריאל, שנים פנטזתי על מנגל מקצועי. היה לי מנגל גז עם כל הפיצ'רים שזרקתי לכל הרוחות (תרמתי אותו לאחי היקר), כיוון שאין מה להשוות בין מתקן פריז'ה מארגנטינה לגז שמייבש את האוכל…

אה, וקינחנו בתה חם שכמובן התחמם לו לאטו על האבנים הלוהטות!

המון המון תודה

איציק הראל